Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Θαύμα: H Άντζελα Δημητρίου ποζάρει χωρίς Photoshop!



Πού να σταθώ η δόλια η showbitch και τι να πρωτοπώ; Είδα την Άντζελα Δημητρίου και θαμπώθηκα: μπορεί να είναι λίγο πριν τα 60, αλλά από κορμί και πρόσωπο… maximum 20αρα! 
Η ίδια αποκάλυψε το μυστικό της, αλλά εγώ πιστεύω πως κάπου αλλού είναι η αλήθεια…


«Αν ράψεις το στόμα σου, γυμνάζεσαι και προσέχεις την εμφάνισή σου, μπορείς να καταφέρεις πολλά», λέει η «Λαίδη», προσθέτοντας πως η ίδια καταναλώνει τέσσερα μικρά γεύματα την ημέρα, πίνει πολύ νερόκολυμπάει και τρέχει τουλάχιστον μία ώρα.
Καλέ γι’ αυτό έχει το κορμί αλά Φουρέιρα και πρόσωπο ωσάν έφηβης κορασίδας χωρίς προβλήματα ακμής; 
Κι εγώ η κακιά που νόμιζα ότι έχει πέσει τόοοοοοοοοοοοοσο Photoshop στην φωτογράφηση (μην κοιτάς τι γράφω στον τίτλο, είπα να το παίξω καλή), που σε μία από τις πόζες ο αφαλός είναι πιο ψηλά από το κανονικό!
«Δεν έχω κόμπλεξ με την ηλικία μου: είμαι 57 και όλοι μου λένε ότι δεν δείχνω πάνω από 40», αναφέρει σε άλλο σημείο της συνέντευξης η τραγουδίστρια.
Μετά από αυτό το Photoshop Άντζελά μου, ούτε πάνω από… 20 δεν δείχνεις!

Πηγή: ΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου